bonjour

Monday, November 13, 2006

bonjour

Bonjour tout le monde, je m'appelle myles cormack et j'ai 14 ans. J'habite à huntly en Ecosse. j'ai une soeur et une mere et un pere et une grand mere.

I am doing this blog with my class in the gordon schools my teacher is miss blanc and she has helped us along the way with this project. please leave a comment if you like french as well and tell me what your faviorite french saying is mine is rendez-vous, my faviorite word is l'informatique, my faviourite letter is t ( i like the way they say it)

j'aime en le art plastique et un l'art dramatique, jadore au l'histore'je'deteste en math.Je prefere sport en tennis, jadore un stovies. mon group prefere un mad house, mon song prefere like a prayer

7 Comments:

Blogger Lisa said...

Salut Myles!
Quel est sport preferee sont?

7:36 AM  
Blogger Deborah May said...

J'ai ecrie pur tu.

7:39 AM  
Blogger Deborah May said...

J'ai ecrie pur tu.

7:39 AM  
Blogger Laura said...

Bonjour myles!!!

quell est ton groupe pérféré?

x

7:40 AM  
Blogger Deborah May said...

Oops PARDON j'AI SENT LE commetn deux mal. Borah xX

7:40 AM  
Blogger Lisa said...

Salut again! Mon anniversaire sont 16th Decembre! Qeulle est ta couleur preferee? Aurevoir!

7:44 AM  
Blogger Bekar. said...

salut myles! ca va?

10:48 AM  

Post a Comment

<< Home